i'll put on my fake moustache

Κυριακή 29 Ιανουαρίου 2012

ΧΩ


χωσω χωσε χωσου χωστο χωνομαι χωθηκα
ειναι απο αυτα τα τραγουδια που αλλα λεει κ αλλα φτανουν στο μυαλο μου


ςεταρκομορτ ςιεξελ ςεβμοβ ςιεξελ εμυοχε
και ετσι που ζουμε ειναι επικινδυνα μα δε πειραζει γιατι σαγαπω
και μου φαινεται χαζο κ αστειο στο παιδικο που διαβαζω για να παρουσιασω το σαββατο
που γραφει το μολυβι στη γομα σ αγαπω
και ειναι δυο λεξεις χουχουχου
μα καλα τα λες μαλακα
αλλα τι λεει το θελω να σε χωσω στο μυαλο μου με τη μια?
τη σημαινει το μια φωτια που μου καει τα σωθικα
σκεψου το σωστα τι σου φερνει στο μυαλο
και σκεψου τη φωτια (που την αφηνω να με καιει σιγα σιγα)
να σε καιει απο μεσα να χαιδευει το δερμα σου απ τη λαθος πλευρα
και σκεψου τη φωτια (πυρωστε τις καρδιες σας)
σκεψου τι ομορφη που ειναι
και σκεψου τον τρομο-- τον πανικο που δημιουργουν αυτες οι λεξεις και τρεχεις να φυγεις εξω
εξω και μακρια απ το αλλο
ή τρεχεις μεσα ορμας κατα πανω και πηδας να το πιασεις και γινεται καπνος σα κακη ταινια και φαντασμα και η καπαρτινα σου ανεμιζει
πες μου ομως
σου χω πει ποσο ομορφο εισαι;
γιατι δηλαδη, τι πιο ομορφο υπαρχει απ την ηδονη;
την ηδονη αυτη την εγω το λεω γιορτη
το παντα υπαρχει μια γιορτη να μοιραστεις
το χωθηκαν και πεταξαν τα ρολογια τους χρονο ταρατσα αιωνιοτητα
το χωθηκα για τη γκομενα που ειδα στο μετρο
το χωθηκε για τον ειδα τη ζωη ολη ντεζαβου
το χωσε γιατι λες ζαμανφου και

το χωθηκα/χαθηκα
αποψε θα βαλω
ΚΑΙ Ο ΔΙΑΒΟΛΟΣ ΟΔΗΓΕΙ ΤΟ ΧΟΡΟ!
ΑΓΑΠΕΣ ΜΟΥ ΟΛΕΣ ΚΑΙ ΑΓΑΠΗΜΕΝΕ ΚΑΡΙΟΛΗ ΚΑΜΥ ΚΑΙ.. γαμημενο ασυναρτητο.
προς το παρον δημοσιευση

οχι οχι ξεχασα το βασικο μου θεμα
που ηταν αυτο---με το καριολη καμυ που ειπα-- και δεν δεν
ισως θα πρεπε να συζητησουμε καθε γραμμη αυτου του εργου (δικαιοι λεγω)
αλλα με ποιον και που ειναι ολοι αυτοι οι ανθρωποι που ?
καπως ετσι λειτουργει και το μπλογκ
και σ αυτο που ελεγες παπχι ξερω οτι το σνικι κοιταζουν ανθρωποι μα σ'ε μπον
αμπερ διαλογος, με μνματα προς καθε παραληπτη
δεν ξερω αν λετε ποτε για πλακα (ακους εκει για πλακα τι αστειους μηχανισμους αμυνας που εχω) γιατι πως αλλιως και γιατι οχι (ακους εκει και παλι γιατι αυτη ειναι η ουσια και το νοημα της υπαρξης και αυτη ειναι η λαχταρα της ανθρωπινης ψυχης) εστω (χμ εστω μια λαχταρα γιατι υπαρχει κ αυτο το συναισθημα που ειναι πιο μοναχικο κ απ τη μοναξια που λεει εντ ολ αι λοβντ αι λοβντ αλοουν) {δατ φανι θινγκ γουεν δε σαιντ-θινγκς γιου γοντ του σεει τεικ μορ πλεισ δαν δε οριτζιναλ} καμια φορα, ισως και παντα. (παντα) με ρωτουν πραγματα και απαντω εντελως στ αληθεια. δηλαδη ρωτουν πως παει η σχολη πως ειμαι κλπ και τους λεω οτι θα φυγω και τι θελω να κανω οντως και γιατι. η ρωτουν κατι για την ελευθερια και τους απανταω οντως. η για κατι
φαινεται πολυ απλο αλλα
ειναι απ αυτα που ειναι το πιο του κοσμου και καθολου
καπως ετσι λοιπον ελπιζω να πω μια μερα σε καποιον περαστικο τη γνωμη μου γ ολα αυτα τα πραγματα (δικαιοι λεω θα μαγαπουσες αν δεν ημουν δικαιη λεω) για να βγουν πιο ευκολα
για αυτο το προς το παρον

[κωννα κωννα ποτε θα μαθω τι υπαρχει στο κεφαλι σου; και το ξερω ποτε δε ρωτησα αρκετα αλλα να ξερεις ειναι μια παραλειψη το αντιθετο απο σκοπιμη και και--ουφ. φρακταλο[εγωειμαιαυτη]αυτια ζητουν κεφτεδακια]

la petite tarte psycho, Čarodejnica Magika .

1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

apocalypse:
http://www.google.gr/search?q=mug+with+cookie+spacde&oe=utf-8&rls=org.mozilla:en-GB:official&client=firefox-a&um=1&ie=UTF-8&hl=el&tbm=isch&source=og&sa=N&tab=wi&ei=kI4mT-aDEMOy0QXh0rnOCg&biw=1280&bih=861&sei=yo4mT5eJBMeX8QO43pTJBw